Tacopaj

Gjorde tacopaj till alla ikväll, och den blev mycket god! Dock tyckte inte J och S det, men det hade jag räknat med att de inte skulle göra. De är så petiga med sin mat, de tycker mest om typ snabbmat eller färdiglagad som man bara slänger in i ugnen! Men jag blev verkligen glad att den blev god! Efter maten satte jag mig med en stor skål popcorn och har nu ätit hela! Jag tittar på Robin Hood; Men in Tights. Den är så otroligt rolig! Så jag ska titta på den, duscha sen sova. Är så himla trött och det blir ett 10-timmarspass imorgon, så jag måste va förberedd för det!

Hoppas alla haft en bra onsdag!? Det har jag haft, vart vid poolen och efter jag slutade skypade jag med mamma och pappa. Har inte kunnat skypa med dem på hela helgen, så det var riktigt skönt! Även att det var mycket internet-problem, men men!

Nu ska jag fortsätta titta på filmen :)

Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0