Söndag

Är så otroligt trött sedan gårdagen, så jag ska nog ta mig ett nap, lägga mig i soffan och bara va! Sedan tänkte jag åka downtown, får se om jag orkar med det, men jag har inte vart downtown på två eller tre veckor, så jag vill gärna in! Bara sätta mig på nått fik med en kaffe och titta på människor. Det låter ju inte så dumt, så ska titta upp tågtiderna och se när jag kan åka in.

Kommer göra ett inlägg senare idag om gårdagen när vi var på Lake Geneva. Vi kom hem mycket senare än planerat, så jag orkade inte skriva något då, men det kommer!

Hoppas alla hade en bra helg :)







Kommentarer
Postat av: ingela

Oj, va helgen gick fort. Skolavslutning i fedags med finklädda pojkar o den blomstertid nu kommer. Tänk att man alltid måste bli så rörd!

40-års fest igår,då vi slängde in pojkarna på Tunnelgatan. Hörde att de fick skypa med dej lite. Mysigt!

När vi sa att de skulle få va hos Ove o Karin när vi skulle på fest utbrister Carl- Äntligen få va med nån som har lite humor!!!

(Ja, ja vet inte det ja!!!)

I dag har vi stått i ösregn o tittat på Carl när han spelade fotboll. De mötte Bäckseda o vann m 4-3.

Sååå kul o sååå blött!

Ha en bra vecka gumman!

Kram Ingela & co

2011-06-19 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0