Söndag

Jag var borta hela dagen igår (lördag), och kom inte tillbaka förän efter 11 på kvällen, så jag hann inte lägga upp bilder och skriva om Midsommar och sådär. Och idag har jag inget att skylla på, bara lathet ;)

Men idag har vart en sån skön dag! Jag har legat vid poolen, badat med tvillingarna, tvättat och bara tagit det lugnt! Det har vart varmt, klarblå himmel, strålande sol och ingen fuktighet, perfa väder! Alltid välkommet på en söndag, så man kan komma ut och ha lite valmöjligheter. Dock gör det inget om vädret skulle va uselt på en söndag heller, för då får man en ursäkt att bara sitta och titta på TV hela dagen ;)

Men men, nu ska jag nana!

Kan inte lova, men ska försöka hinna skriva om Midsommar och lördag imorgon! Har massa bilder att visa. Jobbar nämligen till halv 9 imorgonkväll, så jag får se om jag orkar!

Natti natti!
Julia






Kommentarer
Postat av: Ingela

Å va mysiga bilder fr er utflykt!

Midsommar har avverkats o sitter här på jobbet verkligen dagen efter. Det är tur man bara dricker ica-maxis päroncider.

Vi var på Gullbranna som vanligt o har haft det så gott!

Denna vecka går pojkarna på fotbollskola o på onsdag kommer Annika, Kevin o Alex. Mysigt!

Kramis! Ingela

2011-06-27 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0