Phu!

Kan bara säga ett ord; LÖSS! Japp, två utav 4 barn har löss, så hela eftermiddagen och kvällen har spenderats åt att skicka iväg saker till the drycleaner (kommer inte på ordet på svenska), sorterat ut massa saker som ska ligga i en svart sopsäck i två veckor, så lössen dör, och tvättat MASSA tvätt, som för övrigt inte är klar på långa vägar. Så ikväll blir de två barnen schamponerade med ett speciellt schampo, och det är ju jättekul att en utav de är en tvilling och hon är bara 15 månader! Vi är inte säkra på om de andra har än, men hoppas verkligen inte det! Får be till Gud att detta går över snabbt! Och hoppas verkligen inte jag får det heller, jag kan ju knappt jobba då. Man vill ju inte ge barnen löss igen!! Så, med allt detta som pågår, så har jag jobbat mycket mer idag än vad jag skulle, men som tur är har tiden bara gått i ett, och jag vet ju att jag får igen den tiden någon annan dag!

Nu ska jag verkligen slappna av, äta min underbart goda glass (samma som jag skrev om för några veckor sen), och titta på TV!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0