Midsommar 2011

Här kommer lite bilder från Midsommarafton 2011. Hela helgen har gått i ett, så jag har inte hunnit och orkat uppdatera, som jag har skrivit :)



"Okej, le nu!" (och då gjorde de så här). J är suverän på att fejk-le, så man får försöka få henne att skratta på riktigt, så det ser naturligt ut!



Ett stycke uppdukat bord



Ett stycke riktigt omtyckt tårta



J, Jag och S



En liten tvilling gåendes. Hon har blivit så bra på att gå den sista veckan :D Och hon har på sig blusen hon fick utav mig när jag kom till familjen.



Tvilling nr 2, i samma blus, men lila :)



Och denna bild får avsluta en bra Midsommar i Staterna :) J, jag och S!

Dessa bilder tycker jag sammanfattar min Midsommar med familjen väldigt bra!

Tack för mig!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att se barnen med kransar i håret!

Underbar tårta!

Puss

2011-06-28 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0