Ljus i mörker

Hej alla!

Här sitter jag, tre ljus tända och ett kolsvart hus! Jag jobbade till 9 ikväll, så när jag hade lagt tvillingarna, hade läst bok för de två stora och de var redo för sängen, då svepte värsta ovädret förbi! Det blixtrade och åskade, som bara den, så barnen blev jätterädda, så jag fick sitta med S (inte J, för hon har ju som sagt löss). Han somnade ganska snabbt dock, men strömmen hann försvinna! Det blev helt svart och J kunde inte sova utan lampan tänd i taket. Så hon blev jätteskraj. Tror att hon sover just nu, men det var jobbigt där ett tag.

I alla fall, så jag skrev detta när strömmen fortfarande var borta, och bara klistrade in det på bloggen. Fick ju va lite kreativ och komma på nått, som man kunde göra när strömmen inte fungerade. Strömmen har vart borta i ca en timme, så jag hoppas den kommer tillbaka snart! Jag kan varken titta på tv, lyssna på musik eller sitta vid Internet. Om den inte kommer tillbaka innan 10, så får jag väl gå och lägga mig! Inte för att det skulle göra nått, men skulle gärna vilja titta min mail osv (läs Facebook), innan :P

Jaja, hoppas inte att strömmen är borta hemma i Sverige, utan att ni har kunnat sova igenom natten utan oväder!

Btw, skypade med farmor idag! Det var andra gången nu, hon börjar ju bli riktigt teknisk och modern! ..

God natt på er allihopa! :)






 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack och lov hade vi inget oväder utan vi har sovit gott! Det är skönt att du inte har ärvt rädslan för oväder av mej!!

kram!

2011-06-22 @ 07:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0