Softball

Sitter uppe hos mig och tittar på Good Luck Charlie (?). Barnen har tittat så mycket på dessa Disney Channel-kanaler, så jag börjar nästan tycka om dem. Är riktigt trött idag! Har jobbat väldigt mycket måndag, tisdag och onsdag, börjat tidigt, haft alla fyra hela tiden och inte kommit i säng sådär jättetidigt på kvällarna.

MEN, det är det värt för igår var jag och tittade på softball. Min granne spelar i ett lag (typ lite flumm), men det var kul! Sedan satt vi ett gäng och pratade och hade trevlitg och tittade på en match efter deras. Kom hem efter 10 och var då rejält frusen! Igår var det riktigt fint väder, svenskt sommar-väder när det är som bäst! Men på kvällen, när man sitter stilla, så blev det riktigt kallt. I juli brukar det annars vara jättevarmt och fuktigt, men icke igår!

Idag slutar jag vid 4 (jippi), så jag ska skypa med päronen och sedan dra iväg till poolen och simma! Har vart så sugen på att simma denna vecka, men har inte haft tiden. Tror poolen stänger typ halv 8-8. Men ikväll ska jag simma för fulla muggar :D

Blev kanske inte så kul inlägg, men ville berätta om softball-matchen mest :) Skriver kanske mer ikväll :) Har lite bilder att lägga upp, så de kommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0