Six Flags

Har spenderat helgen hos Mathilda, had a blast! Jag åkte tidigt lördag morgon, för att åka d-town och byta tåg mot Fox Lake. Det tog ca 3 timmar allt som allt från jag lämnade huset och ankom till Mathilda. Bra att åka tidigt!
Vi slösade ingen tid, så vi mellanlandade hemma hos Mathilda och drog genast vidare till Six Flags, Great America! Vi åkte berg- och dalbanor och blev jätteblöta när vi åkte flumride och colorado (givetvis hette de inte så, men de var likadana). Det var mycket folk, men ändå inte mycket köer till attraktionerna. De som det var mest kö på var de som man blev blöta av. Det var ju kanske inte så konstigt när det var upp emot kanske 40 grader och strålande sol. Väldigt mycket människor höll till i vattenparken, som ligger precis bredvid. Det var så längesedan jag åkte berg- och dalbanor, och det var SÅ roligt!! Här kommer lite bilder från helgen!



Welcome to Six Flags!



Mathilda



Vi blev, som sagt, blöta ..



Vi åt på Bill's Pub



och där fick man slänga jordnötsskalen på backen! :D



4th of July-firande!

Jag är riktigt trött efter helgen, men det får man ta!

Ikväll har jag tittat på Burlesque. Bra film, men trodde det skulle hända lite mer! Och sedan har jag städat, fixat iordning, plockat lite, "möblerat om" och gjort det mer hemtrevligt. I och med att man ska bo här ett år, så får man göra det så bekvämt och sitt eget som möjligt. Jag har köpt ljus för att göra det hela lite mysigare och lukta lite gott :)

Nu ska jag ta en riiiiktigt efterlängtad dusch och fortsätta och titta på Titanic! :)

Ha en bra vecka allesammans!
Julia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0