Simning

Var nu, som sagt, på eftermiddagen och simmade på klubben. Det var inte alls mycket folk, så det var så skönt att bara simma lugnt, ligga och sola och lyssna på musiken. Simmade två gånger, totalt ca 45 min, rätt lagom.

Igår hade jag med alla barnen till poolen, då de två stora hade simskola. Jag tog då några bilder, så jag tänkte visa hur det ser ut. Jag har lagt upp bilder innan, men dessa visar väldigt bra hur poolerna ser ut.



Här är stora poolen, och till vänster ligger själva byggnaden och rakt fram (ungefär) ligger golfbanorna. Bakom alla träden rinner en å, jättemysigt!



Här är då barnpoolen. De har små fontäner, och det börjar grunt och blir djupare och djupare, perfekt för alla barn :)



G var lite sådär sött cool i mina glasögon!


Nu väntar härlig turkey taco :D (eller helt vanlig tacos, bara gjort på kalkonfärs). Mumma!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0