Paket!

Idag fick jag ett paket hemifrån med te och GOOODIS! Tack så hemskt mycket mina underbara föräldrar! Det gjorde min dag, även att den har vart bra ändån :)
Skypade med massa människor idag, PÅ SAMMA GÅNG! Skulle skypa med mamma och pappa och de var uppe hos Gunnarsson nr 3, så jag fick även prata med Katrine, Åke och Rasmus! Det var riktigt kul!!

Efter jag skypade med dem tog jag på mig bikinin och gick till poolen. Simmade 20 längder (tror det är 25 m, är så hemskt dålig på att uppskatta), och sedan låg jag och sola tills familjen kom dit. Då badade jag och lekte med J och S, de andra var också i och badade. Vid ca halv 8 åt vi mat vid poolen, sedan drog jag mig tillbaka, så jag var tillbaka innan 8. Så nu sitter jag här. J och S har precis haft en show för oss, där de dansar och till sist var det till och med gymnastik!

Nu ska jag försöka hitta någon bra film att titta på och sätta mig med mitt godis och en kall cola! ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0