Helg!

Och det tackar jag för! Dessa två veckor, som har varit nu, har vart helt kaotiska (nej inte riktigt), men det har vart väääldigt mycket att göra och ALLTID något att göra. Det har vart tvätt, oändliga högar, damsugning osv. SÅ skönt att de är över, eller det vet jag ju inte riktigt. Men man kan ju hoppas!

Imorgon ska jag åka till Mathilda i Greyslake (tror jag det hette), och så ska vi antagligen åka till Six Flags. Det är ett nöjesfält med berg- och dalbanor och massa kul! Så ska jag sova där, blir nog superbra! :)

Så ikväll har jag bara tagit det lugnt. Slutade 4.30 och skypade med päronen, sedan ätit med familjen och har efter det häckat uppe hos mig sedan 6.30. Familjen drog iväg till poolen efter middagen, men jag tackade nej. Som sagt, det har vart fullt upp, och då har jag var med familjen hela dagarna och om man ska överleva, så får man tacka nej till att vara med familjen ibland. Så denna gång fick bli en sådan! Så det ska också bli skönt att komma bort lite över helgen. Åker 9.10 härifrån imorgonbitti och kommer nog komma tillbaka eftermiddag/kväll.

Nu tittar jag på Rush Hour, ska titta klart och sedan nana! Btw, jag saknar Nalsen! Han får tyvärr ligga i en mörk och kall sopsäck i två veckor pga dessa dumma små odjur!

Ha en riktigt bra helg allesammans!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0