Helg

Var d-town i lördags och träffade upp lite au pairer för shopping. Jag stannade inte så länge, för Alex hade bjudit mig hem till henne, på lite party för att fira Franskrikes Nationaldag, som var häromdagen! Men jag hann ta lite bilder under dagen, dock inga på kvällen på festen. Varför gjorde jag inte det? Jag är SÄMST! Lördagskvällen var jättekul! Jag träffade en ny au pair, andra människor i området och så spelade vi volleyboll på grannens trädgård! Tack Alex! :) 



Det var jättevarmt under lördagen, men det stoppade inte folk för att shoppa! Det var helt smockat på Michigan Av.



Och Marilyn Monroe var på besök, i form av en jättestaty på 7-8 m! Jättecoolt :D



Även att jag inte riktigt hade ekonomin till att shoppa, så kunde jag inte undgå dessa söta ballerinas på rea inne på Aldo!



En rytande tiger på ingång! Så här underbart söta är mina tvillingar när de kommer gåendes, också i likadana kläder!

Nu sitter jag och tittar på slutet på Pirates of the Carribean; Vid världens ände. Sitter och väntar på att får veta när jag börjar imorgon :P

God natt på er alla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0