Det ska va husvagn .. eller?

(Nej, det ska va superfint hus vid havet, pool, pir, vitt, panoramafönster, vitt och lite vitt)

Sitter här och har precis tittat på Sommar med Ernst! Det är så härligt att se hur något helt förfallet kan förvandlas till något så otroligt fint och tidlöst! Har tittat en del på Vad blir det för mat också, med Per Moberg. Han är vågot att ta i hörni, eller va säger ni flickor? Killar undrar säkert hur vi kan tycka det! Men så är det, och jag är inte ensam om att tycka detta! ;)

Imorgon vid 9 (blir säkert 10), så går Toyota Sienna:n söderut, närmare bestämt Florida och Pensacola! Jag har sett bilder på huset vi ska hyra tillsammans med min vpappas bror och hans familj och det är helt magiskt! Vi har egen pool, pir och det ligger precis vid havet! Det är ett stort vitt hus med panoramafönster, vita möbler, stora och öppna ytor och jag kan knappt vänta till att komma dit! Men innan dess, så väntar en bilresa på 14 timmar med 4 barn ... Men det ska nog gå bra, ska ni se!

Så detta medför att det kommer bli jättedålig uppdatering denna vecka. Ja, blir nog inget skrivet alls. Ska inte ha med min dator utan om någon skulle vilja ha tag på mig, så finns jag på min amerikanska mobil :) Jag lovar att ta massa bilder och det kommer komma ett superduperlångt inlägg när vi kommer tillbaka om en vecka!

OCH, idag (21 jul) har jag vart i Staterna i 5 månader. FATTAR NI DET? 5 månader! Det är hemskt va tiden går fort! Ännu en vecka har snart gått, och om vi inte skulle på semester, så hade jag sagt till mig själv på söndag ännu än en gång; Ja, då är det söndag igen!

Nu ska jag packa klart det sista, bara lite småsaker, sedan ska jag sitta och vänta på att tiden ska gå tills jag ska skypa med mamma och pappa innan de går till jobbet och jag kryper i sängs. Har tänkt på en sak, är så märkligt det där med tiddskillnad. Känns så konstigt och nästan lite overkligen hur jag kan gå och lägga mig precis när de ska gå upp och gå till jobbe!



Denna lilla varelse, som också är min fästman (lär dig hur det stavas Katrine! Det stavas inte fästEman;), saknar jag så otroligt mycket! Men jag har ju fått skypa med honom ett antal gånger, så jag ska nog klara mig tills vi ses igen! PÖSS PÅRE TORRES!!


Ha det gott allesammans! Vi hörs när jag är tillbaka :)

Julia







Kommentarer
Postat av: Anonym

FÄSTmannen pössar tillbaka. Den lilla latmasken har legat i fönstret på sin favvoplats mer eller mindre hela dagar nu när det regnar så mycket. Vore ju synd om man blir blöt i pälsen.

Ha en toppen semester!! Kram kram

2011-07-22 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0